fbpx Skip to main content

Świetny pomysł na pyszne śniadanie i nie tylko. Można je podać jako deser, podwieczorek czy zabrać na piknik. Przepis jest super prosty. Placuszki z pewnością posmakują nie tylko dzieciom.

 

Czas przygotowania: 15 minut
Liczba porcji: 1
Kaloryczność w porcji: 322 kcal

Składniki:

– Jajka kurze 2 sztuki (rozmiar L, ok. 112g )
– Truskawki 1,5 garści (100 g)
– Banan 1/2 sztuki (60 g, ważony bez skórki)
– Płatki owsiane 1,5 łyżki (15 g)
– Erytrytol 2 łyżeczki (10 g)
– Oliwa z oliwek 1/2 łyżeczki (2 g)

Przygotowanie:

1. Jajka, banana i płatki zblenduj na gładką masę (lub rozgnieć banana widelcem, wymieszaj z roztrzepanym jajkiem i płatkami).

2. Na rozgrzanej oliwie smaż placuszki na średniej mocy palnika.

3. Truskawki zblenduj z erytrolem (opcjonalnie możesz zostawić kilka truskawek do dekoracji).

4. Placuszki podawaj z musem truskawkowym.

Porady:

  • Truskawki świeże możesz zastąpić mrożonymi, jest to dobre rozwiązanie na jesienno-zimowy czas. Wtedy pamiętaj aby wcześniej je rozmrozić.

Ten pyszny przepis ten pochodzi z Diety Odchudzającej Jesień-Zima
Pozostałe diety z prostymi i pysznymi przepisami znajdziesz w sklepie.

Poniżej znajduje się opcja drukowania przepisu oraz udostępniania.

Ściskam ciepło,
Magda